Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 6 uker igjen og tenker selvfølgelig ikke å prøve nå, men når ville dere evnt prøvd dette? Uke 38-39-40?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør jm el den som skal sette akupunktur hvilken uke det er best å begynne i..

Vil da tro det tar litt tid,så uke 38 må vel være en grei uke??

Jg skal til jm 38+5 og både tøye/strippes og få akupunktur..

Skrevet

Jeg har fått time hos akupunktør i uke 38+6 (14 dager før termin). Dette var det tidligste tidspunktet de ville ta meg inn på. Er veldig spent på hvordan dette blir.

Skrevet

Jeg traff nettopp en dame som hadde fått modningsakupunktur, og hun hadde begynt tre uker før termin. Hun trodde man også kunne begynne fire uker før. Hun var forøvrig helt sikker på at det hadde hjulpet henne til ikke å gå over termin, og til å få en veldig grei og rask fødsel. Dette var hennes tredje barn, men jeg tror det var første gang hun prøvde modningsakupunktur.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det var greit f.o.m uke 36, så jeg hadde min første time forrige uke, og nr.2 i går.

Det er to forskjellige behandlinger. En for modning og en for igangsetting. Hadde modning forrige uke og igangsetting i går.

Skrevet

Jordmor her nekter å sette en eneste nål før uke 37, for noen reagerer ganske spontant, særlig fleregangsfødende hvor kroppen vet godt hva den skal gjøre...

Men fra uke 37 setter hun gjerne nåler, og trapper opp mot terminen. Noen har god virkning, med masse kynnere og maserier allerede på bordet hos henne, mens andre nesten ikke reagerer i det hele tatt sa hun.

Skrevet

jeg har hatt 4 timer med akupunktur. idag er jeg uke 38. forrige uke satte han for modning, og i går satte han for å hjelpe igangsettingen....jeg hadde sterke kynnere og ned-press i hele går. er villig til å prøve alt som kan lette på fødselen:)

Skrevet

elle77.

Du går i Trondheim gjør du ikke? Hvem hos da? Jeg vurderer klinikk Askim for de har jeg vært hos før for andre ting. Men vil gjerne høre om du har gode erfaringer hos andre.

Skrevet

Termin i morgen og hatt 3 behandlinger for modning - sist i går. De to sisite gangene med strøm i nålene. Trodde jeg skulle føde i går, men ingen baby ennå!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...