Gå til innhold

oversikt over uker man føder i??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har dette?syns jeg har sett det en eller annen gang...hvor mange % føder i uke 37,38 osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

klamrer deg til håpet, elle?

Skrevet

heeeeia:)ja gjett om...eg har så kynnera og ned-præss og mens-verk at eg bli gærn!!!!kjedelig å ska gå å vent...regn med det ikke skjer nå enda, sia "alle" sei at den dagen det starta, mærka dæm ingenteng...men det e fullmåne på mandag...håpe.håpe:)

ka det går med deg?

Skrevet

joooo.. ka ska man sei??? Det går no...-men e j... vondt.. med stikninga og nedpress hele dagen... :s

regne med at d e ingenting som skjer her enda heller, 23 daga igjen enda... jaja...

men, hodet va no langt nedi bekkenet på tirsdag iallfall, og DET kjennes.. så .. han e på rett veg ---UT!!

Hørt nå mer fra Mayaya?

Skrevet

ja, dæm sku heim fra sykhuset idag...alt e bære velstand dær...heldig ho:)

Skrevet

åh ja.... *misunneliiiiiii*

åsså så fint navn på gutten *fnis* vi ska jo ha d samme vettu:-)

Magnus!!:-)

Glede mæ t å læs fødselshistorie da... må få a t å oppdater oss snart..

Skrevet

får håpe det skjer noe for dere når det blir fullmåne nå da;)... tji hi.... jeg er enda litt for avslappet og håper den holder seg inne til over påske jeg da...;)

Skrevet

var på svangerskapskurs her en dag og da sa jordmor at 80% føder i uke 37/38.. tror det var noe sånt.. hehe.. :P var på haukeland, bergen

Skrevet

Det kan umulig stemme med 80% i uke 37/38.

Nekter å tro på det jeg.

Skrevet

Da tror jeg jordmor må ha sagt litt feil ja:) Har sett den oversikten om i hvilke uker man føder jeg og, men kan ikke huske hvor...

Skrevet

hihi som sagt så husker eg ikke helt.. trodde det var 80% eg.. men du vet*gullfisk hukommelse* hihi.. jaja.. :P

Skrevet

Den oversikten står nederst på en side omtrent midt i Svangerskapsboka. (Den med en seksjon "Til Mor" og en "Til Far") Husker ikke helt talla men var vel rundt 15 % i uke 38, 15 % i uke 39, 20 % i uke 40 og 15 % i uke 41.

Skrevet

Dette fant jeg i Fødselsboken:

Svangerskapsvarighet i uker, Norge 2002

Før 27: 1 %

28-36: 7,5 %

37: 6 %

38: 14,4 %

39: 23,1 %

40: 26,2 %

41: 15,9 %

42: 5,7 %

43+: 0,2 %

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...