Gå til innhold

Han vil ikke ha sex lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare si med en gang at jeg signerer anonym her pga tema.

Det er nå ca to mnd siden jeg fødte.Jeg ble klippet og sydd, men syntes såret grodde fort. Jeg har vært klar for sengedans ganske lenge nå. Har til og med sagt i fra til mannen min at jeg synes det hadde vært fint om vi kunne prøve oss frem litt etter hvert.

Han sier liksom bare ja og ha til det. Så jeg tenkte jeg skulle ta initiativ og kjøpte glidekrem. Siden jeg ikke har noe prevensjon enda sa jeg til han at nå har jeg kjøpt glid, så da kan jo du kjøpe kondom.

Dette er nå tre uker siden og han har enda ikke kjøpt det. Dersom jeg kommenterer det for han så spør han bare om jeg ikke blir lei av å hele tiden kommentere det.

Hva skal jeg gjøre? Han blir jo mindre og mindre fristende for meg når han ikke signaliserer noe lyst. Vi har det veldig fint sånn ellers, men dette får meg til å føle meg ekkel, utiltrekkende og usexy.. huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det beste er å sette seg ned med han å prate ut om det, og si hvordan du føler deg når han er avvisende. Er mange som kvir seg til første gangen (deriblandt meg), kanskje han kvir seg litt? kan jo være han er redd for at du skal få vondt osv? Men eneste måten å få vite dette på er å prate med han. Lykke til=)

Skrevet

Har du prøvd deg og i blitt avvist, eller har dere bare snakket om det?

Noen menn liker ikke at vi maser om temaet, det skal liksom bare skje, de vil ikke planlegge, gjelder ikke alle da..

Kle deg i pent undertøy og by deg frem :-)

Ordner seg, ikke værst at du er i så god form da:-)

Orket ikke sex før etter 2 mnd jeg...aldri i livet før det liksom.. he

Er nok ikke noe galt siden dere har det så fint ellers

Skrevet

Jeg tror mange menn har det slik uten at det er noe rart med dere eller forholdet deres forde.

De opplever ganske spesielle ting under en fødsel de også. Samtidig kan de ha problemer med å få veldig lyst når "alt" dreier seg om barnet.

Dette går seg nok til. Men det er viktig å prate om det:)

Lykke til!

PS: Her har det gått 6 mnd siden fødsel, og fortsatt ingen sex. Men vi prater mye om det, så vi vet hvor "problemet" ligger. Ikke at det er et problem for oss da, men... Du skjønner:)

Skrevet

jammen ikke godt å svare på det altså...kanskje han fortsatt forbinder den kroppsdelen med fødsel, baby og alt det der..ta tiden til hjelp, begynn med kos og god nærkontakt, og ta steget der i fra. Sånn prøver jeg meg frem, for her er det jeg som ikke vil.

Skrevet

Tusen takk for svar dere :) Joda, vi har snakket.. eller dvs, jeg prøver å snakke med han om det. Han sier bare at han har lyst, men når vi har tid og mulighet (som oftest når bebissen er sovnet for kvelden) så er det liksom bare i dusjen og rett i seng med han.. Har liksom alltid vært motsatt før. Han har alltid vært klar, mens jeg har greid å begrense meg.. hehe

Skrevet

Prøv deg på han da, evnt dusj sammen med han..

Ikke prat mer om det da, han har sagt at han vil..

men du må jo prøve deg da

Skrevet

Gi ham mer tid, la han komme til deg når han er klar. Fødselen og den nye situasjonen kan ha satt han litt ut. Vær positiv og blid, og sørg for å være pen og attraktiv når han kommer hjem, dette vil nok gjøre susen. Han vet allerede at du er klar, men jo mer pes det blir rundt det, jo mindre fristende blir det.....

Høres sikkert teit ut å skulle gjøre alt dette, men av og til må vi ofre litt og ty til noen triks for å redde samlivet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...