Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har fordelt det slik: 1 potet 2-3 små kjøttbuller/fiskeboller 1 ss broccoli eller gulrøtter Er dette for 2tungt" for magen??? hun ble litt hard i magen sin noen som har eksakte oppskrifter til meg? hun er 10mnd
energica Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Ligger ett innlegg rett over her, skriver det samme til deg.. Ut i fra bok jeg lånte på HS 1potet 30 gram kjøtt 30 gram grønnsaker Vann fra kraften du kokte i Det er 6 mnd.Greit å begynne der, vist det er første gangene da.. men det holder vel med halvparten de første tilvenningsdagene Tjohoo
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 takk noen som har noen favoritter å dele med meg?????????
Murmeline Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 se på kostholdsdebatten, ligger en lang og flott tråd der:)
så var vi 4 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Martin er veldig glad i fiskeboller, gulrot og potet med hvitsaus. 2-3 måltid: 2 fiskeboller (god kvalitet med mye fisk i) 1 stor potet 1 gulrot del potet og gulrot i biter og kok. tilsett fiskebollene mot slutten. Hvitsaus: 2-3 ss smør 3 ss mel (strøkne) 1 dl vann (grønnsaksvannet eller vann fra fiskebollepakken) smelt smøret tilsett melet og rør til ei jevn røre. Tilsett vannet og kok til ønsket tykkelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå