Karomamma Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hi hi, jeg testet det nye fotbadet mitt i sted. Masse forskjellige funksjoner og jeg måtte selvfølgelig prøve alle sammen. Først massasje... kjempedeilig! Varme og boblefunksjon, tok bare litt av den. Så til slutt var det full pakke-funksjon med varme, boble og massasje. Jeg satt med laptopen på fanget og dibbet i vei. Tiden gikk og plutselig så jeg det kom skum flytende opp mellom lårene. Ooops, hadde helt glemt at jeg hadde hatt fotbadgelé nedi karet. Boblefunksjon + badegelé = myyyyye skum. Say no more...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hahahahaha..........blubblubblubblubb............artig med såpeskum;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Ha ha ha prøv med zalo neste gang, så skal du få se skum....tenker jeg.
Reveenka Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Hehehe! Fikk meg til å tenke på avslutningsfesten på befalsskolen - vi tømte en 20 liters dunk med såpe i fontenen - den måtte tømmes og vaskes ned for å bli kvitt all skummingen....c",) Det var tider det!
Maud Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Det er morsomt! Jeg ser deg for meg med skum oppover til øra :-D
Urtete Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Hohohohoho, denne lo jeg godt av! Kunne levende se det for meg, Karomamma!:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå