Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det, men husker ikke navnet på vogna som vant. Det var et helt fremmed merke. Men Emaljunga duo kom som 3.best.

Skrevet

Kom ikke Emaljunga smart duo på 2. plass da??

Skrevet

Emaljunga smart duo kom på 2. plass, Babyland på 1 plass.

Skrevet

Micralite Duo Kombi kom på 1.plass..

Skrevet

Babyland kom på første

Skrevet

Kopiert fra tv2.no :

Micralite Duo Kombi

Pris: 3680 kr

Miocralite Duo Kombi fra Babyland er testens vinner. Som eneste vogn fikk den ingen anmerkning på sikkerhet. En lett vogn både når det gjelder kjørekomfort og brukervennlighet. Men forhjulene er små og kan lett grave seg ned i løst underlag.

Skrevet

synes disse best i test er lidt morsomme bare husk at de tester produkterne i en dag og ikke over længere tid for nogen år tilbake ble testvinderen trukket tilbake av produsenten fordi efter længere tids bruk hylte hjulene,de har gode tester men det er ikke altid produktet er det der passer dig.

Skrevet

Helt enig med deg:) Tror det er mer viktig å høre anbefalinger fra folk som faktisk har brukt vognene over tid.... 2 av vognene falt jo gjennom på for dårlig sikkerhet fordi de ikke tåler -30 grader, noe som er heeeeeeelt uvesentlig her jeg bor.. måler vi minus 3 er det brrrrrrrrr kaldt;) Men regn bør de tåle her....

Skrevet

Jeg synes rett og slett at utseende på testvinneren var rar...

Lignet en handlevogn...

Jeg synes at 2.plassen, Emmaljunga var den fineste vogna. Tror nok at det er den jeg kommer til å se meg om etter når den tid kommer for å handle vogn...

Flere som er enig med meg?

Skrevet

syns det var dumt at de bare testet duo-vogner... (eller gjorde de ikke det) Mulig jeg ikke fikk med med alle detaljer.

Skrevet

Syntes testen var dårlig i og med at det var så få vogner med....

Skulle vært mer omfattende:)

jaja, har jo kjøpt vogn, men man er jo nysgjerrig på alt mulig...

Hehehhehehe:)

Skrevet

Merkelig test. Har aldri sett testvinneren live, men det ser ikke ut til at ryggen kan legges ned i det heletatt på sportsvogndelen.

Skrevet

Synes kombivogner er det mest geniale jeg =) Skulle ønske jeg fikk testet dem istedet! Men er uansett fornøyd med den jeg har kjøpt da ;-)

Skrevet

Jo Emmaljunga kom nr 2 i testen.

Den som skåret best syns jeg rett og slett var STYGG som juling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...