Gå til innhold

Desemberjentene - er det noen der!?


lessist

Anbefalte innlegg

Hei, Lessist her!

Har vært inne på denne siden å sett ett par ganger (sjelden), men ser ingen kjente... -tror jeg da. Hadde vært koselig å treffes en gang vi jentene m nurkene våre.Har jo sett litt til endel av dere, men mangler å treffe noen!

Skriv deg på (under her) om du er interessert i å møtes!

 

hmmm...Tror ikke det er så mange av oss her jeg...

 

Sissel og Thea (som kom 26.12.06)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lessist:) Jeg er her innimellom.. Men har ikke vært på treff med den "gamle" gjengen da.. Hadde vært kjekt å møtes igjen.. Går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bubbe! Alt vel her , jeg koser meg veldig med lille jenta mi. Vi får sende sms til de andre vi dah! Står til med deg/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lessist.

 

er ikke inne på denne siden, holder til på klubbsider og der desemberklubben 2006.. Du får "flytte" over der:))

Ellers hadde det vert kjempekoselig med et treff..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre:) Du har vel nr til de andre du da? Jeg har rotet vekk boken min.. :/ Med oss går det bra, litt trøbbel i begynnelsen, men nå koser også vi oss.. Kom meg aldri på det treffet som var helt i begynnelsen, slet med amming og baby med vondt i magen, så det var ikke så lett å gå noe sted.. Kanskje noe etter påske en gang da? Mange reiser sikkert bort, meg selv inkludert.. Men dette blir kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...