Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte babyene deres å sikle? Datteren min på 2 mnd har begynt å sikle, det kommer en del bobler/spytt ut av munnen hennes. Kan det være tegn på at hun begynner å få tenner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres hun forkjølet ut ? Det kommer gjerne spytt da som de ikke får hostet eller snytt...

Skrevet

Lillgutt på snart 3 mnd. begynte også med det rundt samme tid. Han har foreløpig ikke tegn til tenner, men liker å sutte og bite på ting. Jeg synes det har blitt mer sikkel, så det er nok bare et spørsmål om tid:)

Skrevet

Min har vært slik i månedsvis, nå er han 6 mnd. og har ikke sett snurten av noen tenner ennå. Så det trenger ikke ha noen sammenheng, nei.

Skrevet

Tja.. vet ikke om det er tegn på at de får tenner.. Lillegutt har drevet på slik i kanskje 2-3 mnd allerede, og det har ikke kommet noen tenner enda, og ser heller ikke ut som om det er noen på vei med det første, selv om han sikler som bare det, lager spyttbobler, og gnager på fingrene...

Skrevet

Min gutt også er begynt med det, er like gammel. Så lærte jeg av en venninne at det er nå smakssansen begynner å utvikles for fullt. Det kan jo stemme med at han stadig sutter på hendene sine. Snart puttes vel alt i munnen. Jeg trodde først det var økt suttebehov, og dyttet inn smokken istedet. Men dette er visst altså helt normal og sunn utvikling. Må bare huske å vaske hendene på babyen ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...