#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hvordan går det med dere som er på overtid her...noen tegn på at noe skal skje??
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Ikke en dritt! Er 2 dager over. Har stikkninger nedentil og kjenner på en måte at hun ligger langt nedi bekkenet. Men d er jo inegting som tyder på at hu er rett rundt hjørnet for å si det sånn! Så svaret er Nei gitt Men ting kan jo skje helt plutselig i natt da, så sørger ikke så veldig over at jeg ikke har noen tegn... kanskje jeg burde begynne å gjøre det? hehe! hva med deg-?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 nei nei...er ikke på overtid her nei..har ikke termin før 2mai...men bare lurer på hvordan det går med dere som er på overtid.Synes det er litt spennede og høre/leste om deres symptomer osv.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Hehehe! skal oppdatere jeg når tiden kommer, og hvis jeg rekker!
MES81 Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jeg er 10 dager over................ orker snart ikke mer
dental Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 JAAAAA. 11 dager på overtid. skal til sjekk i mårra, regner ikke med at de setter det i gang før over helgen. ikke noe særlige tegn til at noe skjer i natt heller.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå