VinterSol+2 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 jeg som lissom aldri kommer i gang.. var innom på jobben i dag, og da kjøpte jeg med meg dyne, pute, to sett med sengetøy+laken og helseteppe til babyen vår:) Og så har jeg vasket en maskin med arve- og gavetøy. Herligheten, de bittesmå plaggene... men nå føler jeg plutselig at noe har løsnet her.. dette var jo gøy! Har lyst til å handle inn mer til jenta mi.. men så tenker jeg at det er godt å ha litt å gjøre utover også,, har jo et helt trimester til å vente på..
Lisa81 blittmamma! Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Å så moro! Samme her, har vært ute og kjøpt stellebord i dag, og det var bare så koselig å komme hjem og sett e den på plass..hehe. Har liksom bare tenkt at det er så lenge til babyen er i hus, så har egentlig ikke babyshoppet no særlig. Men merker nå at det frister mer å kjøpe ting nurket vil trenge når den kommer. Og så er det så herlig å begynne å se for meg babyen min her hjemme!! Å,jeg blir nesten litt sippete..
VinterSol+2 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 ja, ikke sant?! Jeg syns vanligvis ikke andres barn er såå fantastiske (hihi, jeg vet, det høres slemt ut, men altså, ingen kan jo måle seg med den lille i magen, sant?) Men i dag kjøpte jeg meg Gravid-bladet, og tok meg selv i å få klump i halsen når jeg leste fødselshistorien der.. Gleder meg sånn jeg. Syns det neste trimesteret virker så laaaaangt.. (bytter over til 3.trim neste uke) *sukk* Samtidig så skremmer det meg!! De bittesmå klærne! Skal jeg ha ansvaret for noe så smått og hjelpesløst?? Hjelp!
prøvekluten+3små Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 hihhi,vet dere hva som skremte meg første gang jeg holdt i en babydress? "skal HELE den ut av meg??AUUUU"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå