Gå til innhold

I dag har JEG babyshoppet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som lissom aldri kommer i gang..

var innom på jobben i dag, og da kjøpte jeg med meg dyne, pute, to sett med sengetøy+laken og helseteppe til babyen vår:)

Og så har jeg vasket en maskin med arve- og gavetøy.

Herligheten, de bittesmå plaggene...

men nå føler jeg plutselig at noe har løsnet her.. dette var jo gøy!

Har lyst til å handle inn mer til jenta mi.. men så tenker jeg at det er godt å ha litt å gjøre utover også,, har jo et helt trimester til å vente på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så moro! Samme her, har vært ute og kjøpt stellebord i dag, og det var bare så koselig å komme hjem og sett e den på plass..hehe.

Har liksom bare tenkt at det er så lenge til babyen er i hus, så har egentlig ikke babyshoppet no særlig. Men merker nå at det frister mer å kjøpe ting nurket vil trenge når den kommer.

Og så er det så herlig å begynne å se for meg babyen min her hjemme!! Å,jeg blir nesten litt sippete..

;)

Skrevet

ja, ikke sant?!

Jeg syns vanligvis ikke andres barn er såå fantastiske (hihi, jeg vet, det høres slemt ut, men altså, ingen kan jo måle seg med den lille i magen, sant?) Men i dag kjøpte jeg meg Gravid-bladet, og tok meg selv i å få klump i halsen når jeg leste fødselshistorien der..

Gleder meg sånn jeg. Syns det neste trimesteret virker så laaaaangt.. (bytter over til 3.trim neste uke)

*sukk*

Samtidig så skremmer det meg!! De bittesmå klærne! Skal jeg ha ansvaret for noe så smått og hjelpesløst??

Hjelp!

Skrevet

hihhi,vet dere hva som skremte meg første gang jeg holdt i en babydress?

"skal HELE den ut av meg??AUUUU"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...