Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Vet ikke hvor mye grøt som har gått i søpla, men det er ikke lite. Enkelte ganger så spiser h*n mye, andre ganger nesten ikke noe. Hvis h*n spiser kun et par skjeer grøt til frokost (eller ikke noe), kan jeg da sette den i kjøleskapet å gi den senere samme dag? Nå mener jeg kun på samme dag, ikke dagen etter eller senere.
Ranveig R Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Det er nok ikkje skadeleg, men eg ser ikkje for meg at oppigjenvarma graut er særleg godt. Eg tenker som regel slik: Viss eg ikkje ville ete det sjølv, gir eg det heller ikkje til ungen min. Lagar heller liten porsjon når han skal ete, og har varmt vatn og grautpulver på bordet så eg kan lage meir etter kvart.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Her nytter det ikke med liten porsjon og påfyll dessverre. Har prøvd flere ganger, men takk for tipset alikevel. Siden det ikke er uvanlig å ta vare på middagsrester som varmes opp igjen, så tenkte jeg at det muligens kunne gjøres med grøt også. HI
Ranveig R Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Det er jo sjølvsagt berre til å prøve, men smak på grauten først, slik at du kan lage ny om den ikkje var så god )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå