nurket4a Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Har akkurat sett testen på Tv2 hjelper deg om duo vogner. Men er litt usikker på hva som er forskjell på duo og combi. Noen som kan forklare meg det??
Jomfru79 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Duo er en vogn der sportsdelen settes på etterpå når man er ferdig med bag'en. Kombi, da står sportsdelen på hele tiden.. Hjalp det?
Love my kidz Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 På en kombivogn er bagdelen løs, man kan enkelt ta med seg babyen i bagen inn uten å ta med hele stellet. Praktisk hvis du bor i blokk og har vært ute og trillet og babyen sover når du kommer hjem f.eks. Når babyen er større og kan sitte, er det bare å ta ut den bagen og heise opp en ryggdel og vips så har du ei sportstrille. På en duovogn har du ikke løs bag, men den er litt større. Man får med et eksternt sete som man bytter bagdelen med når du skal gjøre om til sportsvogn. Jeg personlig synes kombi er det mest geniale =)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Naa ble jeg enda mer forvirret. Vi har OTH Urban Jungle (trehjuling.) Bagen kan man enkelt ta av stativet og baere, men da staar bare vognstativet igjen. Sportsvogn-trekket fester man paa naar man er ferdig med aa bruke bag'en, men det maa festes paa med stropper...man heiser ikke opp noen ryggdel. Er det en Duo eller en Kombi da?
Caelyn Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Det er en sportsvogn... Hvor du kan kjøpe tilhørende bagdel for en egen kostnad.. Bagen følger ikke med vogna når du kjøper den, dermed er det ikke noen duo.. Selv om de liker å kalle de "duo-løsning" eller noe i den duren. Håper dette hjalp og tror jeg har fått det rett.. Hehe..
prøvekluten+3små Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 er jo en duo selv om bagen ikke følger med da..er jo samma som på brio happy det,...der følger heller ikke sportsvogndelen med om du kjøper den først som bagvogn..men den er jo en duo fordi.. er systemet som avgjør om det er duo eller ikke..en kombi er en sportsvogn hvor man kan sette inni en bag,en duo skifter man ut hele innsatsen,men det er samma understell.. personlig liker jeg duo best...kan bruke bagdelen lengre på denne,fordi den er større..åsså slipper du å dra på sportsvogndelen når den ikke er i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå