oktoberjente Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Tror jenta mi reagerer på melk. er det noen som vet om grøt som ikke inneholder melk? Vet bare om sinlac.
Zupermam Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 du får noen på helsekostbutikkene, men de er visst uten jern... smaker papp også, hehe
kezz Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 holle grøt fra helsekosten. finnes i mange varianter!! gutten min elsker dem!!!! og jeg har smakt på dem. ikke gale smak. veldig nøytral smak bare. men de er dyre. 44kr pr pakke. men en pakke holder nå lenge da!
oktoberjente Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 takk for svaret, skal sjekke det ut =)
mammaentiltrulte Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 vi bruker de fra holle, har kjøpt risgrøt og hirsegrøt, kun smakt på risgrøten forløpig og sytes den er god jeg da. eller så skal vel nestle ha noen uten melk
Murmeline Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Nestle uten melk=sinlac tror jeg. Holle hirse er nam!!! Synes ikke det smaker papp jeg da, men en mild og lett smak. Babyer er jo ikke vant til så mye smaker, så det smaker nok mer enn nok:) Eple/pæremos i er også skikkelig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå