Gå til innhold

Jeg må bare si det...


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Jeg ble egentlig litt lei meg på anonym sine vegne i dag jeg, som skreiv at hun trodde hun var gravid, og fikk en spydighet tilbake. Ellers husker jeg en kommentar til, lurer på om det var ei som spurte om det var noen "jobb-enker" inne her...

 

Nå kommer jeg sikkert til å hisse på meg minst to(anonyme), men jeg ber dere så innstendig; dette forumet har vært et fristed for sånne ekle kommentarer, kan vi ikke prøve å fortsette å ha det sånn? Jeg synes det er så koselig her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig:) Men dersom vi overser de anonyme ekle kommentarene så skjønner de nok at de ikke er akseptert her:) For det er det nemlig IKKE!

 

Men skjønner at du hisser deg opp ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var mest en "bønn" dette her, om at vi skal fortsette å ha det koselig her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne. Synes juliklubben er det mest koselige og seriøse stedet på Din Baby som jeg har sett. Hadde vært kjekt å fortsatt ha det slik. Hvis ikke, melder jeg meg ut herfra også. Kanskje siden jeg har mange ting jeg lurer på og ting jeg skriver om poden min, ville det stikke dypt om jeg får en spydig kommentar på det altså. Grøsser med tanken.

Nei, spar oss for slike anonyme frekke innlegg og svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, har klart oss så lenge uten anonym. Men, ser det har blitt mange anonyme innlegg her også, (utenom påskevenn og de som tror de er gravide.) Synes ikke man trenger å være anonym her, alle er så forståelsesfulle og snille.

Håper ikke det kommer flere! Var Kosemoms som skrev det innlegget om å være jobbenke forressten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja! Jeg krysser fingrene for at disse ekle anonyme ikke klarer å finne veien inn hit. Vi har det jo så koselig her!

 

Og disse anonyme som skriver innlegg, det er jo ikke nødvendig å være anonym når man stiller helt "normale" spørsmål! Håper disse anonyme tør å komme ut av skapet når de oppdager hvor koselig det er her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel egentlig forståelse for at noen velger anonym-knappen når det gjelder sensitive spørsmål jeg da. Jeg tør å stå for det jeg skriver og mener, men har forståelse for at ikke alle andre ønsker det. Men har ikke forståelse for spydigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne, er enig med deg! Vi får håpe det fortsetter å være hyggelig her inne, og så får vi la være å kommentere de som kommer med spydigheter.

 

Har lagt merke til at der det er anonym-knapp, så dukker det opp mange sure kommentarer. Men det kan jo hende at det er noen som kanskje kjeder seg og ikke kommer seg mye ut sammen med andre og er sosiale og dermed blir litt iritable, og så går det utover de på DiB... bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg! Ble nesten litt lei meg jeg, når jeg så at det var kommet spydige anonyme inn hit også.. Har man noe negativt å si, synes jeg man bør tåle å stå for det også, og ikke minst si det på en ordentlig måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig!! men det er dessverre ALLTID noen som må komme med slike kommentarer og itillegg være anonym!!! tror de kan skrive det de vil da og det syns jeg er dårlig.. tør jo ikke stå for det de sier heller når de må være anonyme!!!

 

ellers er det jo greit å være anonym om man skulle føle det er ting man ikke vil spørre om eller svare på med sitt nick... men dumt med slike kommentarer.. det er jo så koselig her inne og det MÅ det fortsette å være!! men som sagt det er jo alltid noen som bare MÅ!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,jeg trykket feil å ble anonym på ett helt vanlig spm:)

 

Håper også at denne siden holder seg så koselig å fin som den er. Uten spydige anonome. Er nesten bare inne på juli-klubben. Kjente jeg fikk litt abstinenser nå når siden har vært nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...