Gå til innhold

Brystspreng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet å amme. Sluttet søndag og i begynnelsen gikk det fint. Nå derimot kjennes det ut som om puppene skal eksplodere... Og jeg har lånt bort pumpa.

Noen som har tips om hvordan få de til å roe ned produksjonen? Får endelig bli gjenforent med lillesnuppa i morgen, men da skal jeg IKKE gjenoppta ammingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spis peppermyntedrops - bruk timian i maten - det minker produksjonen. Spis for all del ikke pakistansk mat eller annen mat med fenugreek/bukkehornkløver....da blir det verre.

også har du på deg en stram sportsbh evt knytter et skjerf rundt for å simulere spreng.

Prøv evt å håndmelke ut den verste sprengen - bare litt.

Etter håndmelking kan du legge på ispose for å lindre ;_)

lykke til

får du kuler må du tømme helt for å unngå brystbetennelse

Skrevet

Jeg har alltid sluppet lett unna det der... har regulert seg selv. Kan bare ønske deg lykke til jeg! Det går snart over!

Skrevet

Før i tiden så "bant" man opp brystene. Dvs brukte et bandage som de surret stramt rundt brystene. Kan sjekke det opp lit mer blandt proffe kollegaer og venniner hvis du vill?

Uansett hva du gjør, så var bare lit forsiktig, så du ikke får en betennelse. (Dvs tette melkeganger) Kanskje du skulle prøve å håndmelke deg lit for det verste trykket? Så at det gradvis minker?

Uansett lider med deg.

klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...