Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13+5 på vei og i det siste har jeg fått skikkelig vondt i rompeballene mine ,akkurat som man er støl men loiksom ikke helt det eller. Vanskelig å forklare men det er mest ubehagelig når jeg har sittet eller ligget lenge, og når jeg reiser meg da. Noen som har en anelse hva dette kan være?? Aldri slitet med rygen eller noe sånt før....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hva det er, men har mye av det samme. Er støl i rævva rett og slett :) I tillegg så er alt litt ømt og ubehagelig. Kjennes ut som om jeg har vært på en laaaaaaang sykkeltur uten polstring...

Skrevet

Jeg er 12+3 ca, og har noe av det samme problemet, pluss at jeg har vondt i halebeinet. Det står en lang samtale om det et eller annet sted her på 2. trimester, for noen dager siden, hvis jeg ikke husker feil. Hvis man skal ta verste scenario, så kan det visst være tegn på sympomgivende bekkenløsning. Jeg syns det høres kjipt ut og velger å tro det er noe annet enn så lenge. Det er verst når jeg har vært i ro lenge, f.eks. etter en ettermiddagshvil. Da kan jeg såvidt belaste benet fordi rompeballen gjør vondt. Jeg syns i hvert fall umiddelbart at det høres ut som du beskriver noe som ligner.

Skrevet

Hei! Jeg hadde også det problemet da jeg var omtrent 12-15uker på vei...husker ikke helt tidspunktet. Men jeg var også kjempestiv rompeballene...fikk samboeren min til å massere litt, men det var innmari ubehagelig.

For meg gikk det over og kjenner ikke noe til det nå (er 26+4). Nå er det heller leggene som får gjennomgå. Er stokk stiv til tider uten at det har noen som helst logisk forklaring...men sånn er det visst...

Håper det går over for dere også da, når dere har fått noen uker til på dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...