Gå til innhold

Skal jeg vite det el ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var på vanlig ul undersøkelse i uke 19, villle da vite om de kunne se hva det var, men det nektet på flytte på bena. Skal på ny ul i uke 29 fordi morkaken lå litt langt nede, så vi kan jo sikkert få vite det da, men vet ikke om jeg vil lenger siden da har jeg gått så lenge uten å vite det. Noen med lignende erfaring? Viste det ikke med første mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på ul en uke før fødselen, og klarte ikke holde meg mer:) Da jeg hadde fått vite det så var jo spenningen over på et blunk. Ja ja, liksom, visste jo at det var gutt eller jente, og var jo samma hva det var, hehe:) Så har du først gått så lenge kan du kanskje lure litt til??

Skrevet

Vi visste det ikke med førstemann og skal heller ikke vite det denne gangen. Til og med jordmødrene syntes det var kjempegøy at vi ikke visste kjønn da jeg skulle føde. De sa det var sjelden kost :o) De var jo kjempespente de også.

Naboene her hadde veddemål om hva det ble.

Anbefaler å ikke vite det, jeg :o)

Skrevet

Jeg hiver meg paa her :) Jeg skal ikke vite d :) Vil anbefale deg til det ogsaa:) Tenk den overraskelsen da... alle gaar aa lurer paa om det er en liten gutt eller jente inni der:) :) Og dere er de foerste som faar vite d:) Tenk hvor goey naar du ringer rundt til folk etter foedselen, og alle lurer spent paa hva du har faatt :) :) :)

Vet jo aldri om jeg vil vite kjoenn den dag jeg skal ha nr 2.. men sannsynligvis saa velger jeg aa la vaere... Syns det skal vaere en del av foedselen jeg da... ;)

Klart man er nysgjerrig paa hva som ligger aa lurer inni der.. Men hvorfor ikke spare den overraskelsen sier da jeg :)

Jeg kan si det saa fint, som jeg leste en annen skrev her inne for en stund siden... "Man aapner da ikke pakkene foer julaften" :P

Heh.. men har uansett all forstaaelse for de som vil vite.Greit aa planlegge vetdu :D Og mange foeler alt blir mer virkelig naar de har enten en hun eller han aa forholde seg til:)

Men min mening er ...VENT!!! Spar den overraskelsen!! Jeg garanterer deg at du ikke vil angre paa at du ventet :) :)

Lykke til med valget ditt :) Og lykke til med den lille, hva enn det maatte vaere :P:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...