Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 gutten vår er 2 år om under 1 mnd, og begge stenene har kommet ned i pungen for lenge lenge siden... men nå i det siste kjenne vi de ikke lenger... er det normalt? eller? blir veldig veldig glad for svar, for jeg lurer virkelig...
Blomman Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 tror det er det gro nylander kaller jojotestikler - det er helt normalt - så leneg du vet de r der er det nok ingen fare
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 åja, ok... ja, for de kom på plass ganske tidlig de, så i utg pkt er alt normalt med de. nå slapper jeg litt mer av, skal til helsesøster på 2 årskontroll snart, så da venter jeg med å ta kontakt med henne... tusen takk for svar!
Blomman Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 også er det slik laget at de skal gjemme seg om det blir kaldt - de kommer ned igjen f eks etter en tur i varmt bdevann ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 ja, for det kjente jeg etter i dag på han, da han var med i dusjen! da var de på plass igjen! :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå