Gå til innhold

Dere som får tilbake penger på skatten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og bare har OS som inntekt. Har dere søkt om skattefritak, eller bare fikk dere igjen penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skattet på os fra februar 2006 til dessember 2006. Jeg visste ikke at jeg kunne få frikort (og at jeg skulle være i klasse 2) siden os var eneste inntekten min. Så jeg pratet med likningskontoret før jul og hun jeg pratet med sa at jeg kunne vente å få igjen masse penger nå ved skatteopgjøret. SÅnn er det jeg får igjen penger iallfall. :)

Skrevet

Jeg leverte skattekort på 14% med vilje sånn at jeg får igjen.

Var såvidt jeg fikk lov, fordi de mente at det var unødvendig at jeg skulle betale skatt når jeg egentlig ikke trengte, men jeg syns det er en grei måte å spare på egentlig.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg burde skatte når jeg var på trygdekontoret.

Snålt, men sant...

Venter kjempespent på selvangivelsen nå da. Hadde gjort seg med en ny flatskjerm ;)

Får bare håpe at jeg får igjen penger!

Skrevet

Syns det er mye bedre å skatte litt ekstra hver mnd jeg. Ser på en måte på det som sparing. Det er fryktelig surt å få en baksmell, når en har unger og nok andre ting å betale på fra før av. Og om jeg betaler noen få hundrelapper mer i mnd, gjør jeg heller det. De hadde uansett blitt brukt på noe tull. Jeg hadde ikke klart å spare dem hvertfall. Så mye kjenner jeg meg selv.. hehe

Men enda ikke fått skatten min, venter og venter. Men regner med jeg får igjen, har gjort det før og detta året er jeg enslig mor, og det er ikke ført opp der enda tror jeg. Men venter spent her.

Skrevet

Betaler 20 % skatt av os i år jeg og i fjor trakk de 33 % så jeg venter spent på selvangivelsen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...