Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 kan min baby på snart fire uker ligge på magen og sove når han ligger på brystet mitt? Hva er det farlige med å ligge på magen og sove forresten?
så var vi 4 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 De sover veldig tungt på magen derfor bør de ligge på rygg. Når du sier han ligger på deg mener du da på dagtid eller om natta? For på dagtid går det helt greit, men hvis det er om natten bør han ikke det pga overoppheting og det at de ofte tilpasser seg vårt pustemønster som er saktere enn deres.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Jeg mente på dagtid/kveldstid før jeg legger han i senga.. Men da går det bra da=) Takk for svar=)
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Det skal gå greit å ha babyen liggende på magen på brystet ditt så lenge du er våken og har den under oppsikt. Det farlige med å la ungen ligge på magen er at det er en mye større fare for krybbedød da. Hvorfor vet man ikke helt, men en teori går ut på at ungene ikke får like bra tilgang på god luft når de ligger på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå