mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Sånn fra før av? eller blitt kjent her inne? eller kjenner dere ikke noen av de andre her inne? Jeg kjenner ingen her. Wæhhh nå følte jeg meg skikkelig viggo venneløs når jeg skrev det! hehe Håper på svar fra dere!
Regnbuemor til 2 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Jeg kjenner en her inne. Eller det er ei her jeg kjente fra før. Men så har jeg vært på noen treff, og da har jeg blitt kjent med flere faktisk!
Én til Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Hehe, i så fall er det flere Viggo'er enn deg her ;-) Kjenner ingen jeg heller! Vi får kanskje danne vår egen liten klubb..!
Makka Pakka Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Kjenner heller ingen her inne. Men synes det er helt greit faktisk :-)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2007 ja jeg og syntes det greit å være anonym, bare er nyskjerrig på om "alle" kjenner alle her liksom, fått litt inntrykk av det noen ganger:)
♡ wims Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 jeg har tenkt at jeg syns det virker som om mange kjenner hverandre så godt - og så blir man (jeg) litt mer sjenert og tilbakeholden av det. føles litt som å "bryte seg inn" i en veletablert vennegjeng. men det er kanskje ikke sånn i virkeligheten? hilsen viggo wims
Én til Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 Næmen heiiii wims - du er jo faktisk litt halvkjent ;-) ..nå følte jeg meg plutselig ikke heeeeelt Viggo allikevel.. hehe
mamman&lilleprins Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 Flere viggoer her inne ja, men det er egentlig helt greit. Si ifra da hvis det skulle oppstå en viggo-klubb
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2007 hehe! Flere som kjenner/ ikke kjenner noen**?
♡ wims Skrevet 30. mars 2007 #10 Skrevet 30. mars 2007 hehe. ja, se det hvis viggo wims kan bidra til det er jo det helt topp. da skal det kanskje ikke så enormt mye til før man ikke føler seg helt viggo likevel? jeg vet at jeg ikke er så begeistret for følelsen. høyst reell er den lell. isj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå