Gå til innhold

Er det mange som kjenner hverandre her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn fra før av? eller blitt kjent her inne? eller kjenner dere ikke noen av de andre her inne?

Jeg kjenner ingen her. Wæhhh nå følte jeg meg skikkelig viggo venneløs når jeg skrev det! hehe :)

Håper på svar fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en her inne. Eller det er ei her jeg kjente fra før. Men så har jeg vært på noen treff, og da har jeg blitt kjent med flere faktisk!

Skrevet

Hehe, i så fall er det flere Viggo'er enn deg her ;-) Kjenner ingen jeg heller! Vi får kanskje danne vår egen liten klubb..!

Skrevet

Kjenner heller ingen her inne. Men synes det er helt greit faktisk :-)

Skrevet

ja jeg og syntes det greit å være anonym, bare er nyskjerrig på om "alle" kjenner alle her liksom, fått litt inntrykk av det noen ganger:)

Skrevet

jeg har tenkt at jeg syns det virker som om mange kjenner hverandre så godt - og så blir man (jeg) litt mer sjenert og tilbakeholden av det. føles litt som å "bryte seg inn" i en veletablert vennegjeng. men det er kanskje ikke sånn i virkeligheten?

hilsen viggo wims

Skrevet

Næmen heiiii wims - du er jo faktisk litt halvkjent ;-) ..nå følte jeg meg plutselig ikke heeeeelt Viggo allikevel.. hehe

Skrevet

Flere viggoer her inne ja, men det er egentlig helt greit. Si ifra da hvis det skulle oppstå en viggo-klubb :)

Skrevet

hehe! Flere som kjenner/ ikke kjenner noen**?

Skrevet

hehe. ja, se det :)

hvis viggo wims kan bidra til det er jo det helt topp. da skal det kanskje ikke så enormt mye til før man ikke føler seg helt viggo likevel? jeg vet at jeg ikke er så begeistret for følelsen. høyst reell er den lell. isj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...