Gå til innhold

Hjelp..hvem har byttet ut gutten vår!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som har fått byttet ut ungene sine,jeg har fått en liten tyrann i huset!!! Han hyler og skriker hver gang vi tar han vekk fra ting han ikke får lov til,har aldri opplevd make!!!! Er det noen andre som har opplevd illsinte ettåringer?? Kan ikke huske at de andre har vært så hissig...men men kan hende en bare husker det en vil..hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke si hvem som har bytta han ut nei...for jeg lurer på det samme om han her.sa du grinete !!! men han er bare 6mnd.

har et svagt minne om illsinte 1åringer jeg.tenker jeg ikke vil huske resten av det illsinte minne,hehe.

går jo over da.om ca 10-15år.... ;o)

godt at gutten har egne meninger og er bestemt.slike blir det noe stort av =)

lykke til med sinnataggen =0)

Skrevet

Vesle tutta vår har vist temperament hele tiden, men pr i dag (nesten 18 mnd) er hun helt ram! Stort sett blid og smilende.....når hun får det som hun vil! Får hun nei.... eller at vi rister på hodet til henne.... da kaster hun seg ned på gulvet og skriker til glass sprekker!!!

Skrevet

Hehe fælt og si men glad det er andre som har sånne sinnatagger også:) Det er som du sier stort sett blid og smilende,helt til noe går han imot..da er det krise. Han kan faktisk prestere og legge seg på magen på gulvet og vræle,sa nettopp til moren min her om dagen at ham blir sikkert en sånn "butikkskriker" en sånn en som ligger hylende og sparkende inni butikker. Nei forresten da får han bare være hjemme......;) Jeg var nesten begynt og bli bekymret for gutten,noe skal en jo bekymre seg for. Svigermor sier alltid at han ligner på pappan,men ikke i oppførsel,for han var myyyyyyyyye snillere!!! Og mamma elsker og fortelle om hvor fantastisk snill jeg var,så kanskje han er byttet.......eller bare bortskjemt.....:)) Gjør iallefall godt og høre om andres sinnatagger:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...