debbydo Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 De siste dagene har jeg vært plaget med masse kynnere og vonde kynnere som kanskje kalles maserier. Men i ettermiddag har disse kynnerene kommet regelmessig, ca 10 min mellom hver og de gjør mye vondere enn vanlig, er liksom som jeg må "stoppe" helt og vente til de er over, nesten som jeg er skikkelig dårlig i magen eller noe.... Begynner det å ligne rier eller er dette også såkalte modningsrier? Er førstegangs så vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter:( litt redd for å ringe føden også hvis det bare er sånne modningsrier. Når ville dere ringt? Er det noen med erfaring som vet?? forresten noen dager over termin så det burde jo skje noe snart!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Høres veldig ut som rier for meg, men for all del... ring føden... De kan svare deg bedre enn oss her inne!!! Hvis de tror det er maserier/modningsrier vil de nok bare be deg ta det med ro hjemme til det skjer mer...
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Høres ut som om det er rier ja. men det beste svaret på det er det rett og slett tiden som vil gi deg:-)) Kjipt det der, men sant. Lykke til da:-)))
debbydo Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2007 Uff ja... takk for svar!!! Ikke greit når man er så usikker. Hadde jo sett for meg at jeg kom til å ligge på gulvet å vri meg i smerte når jeg fikk ordntlige rier liksom:) men det er ikke verre enn at jeg stopper opp og må holde meg fast på en måte... men tiden får vise ja!!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Åssen går det nå????? *spent*
Hb31 Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Åhh sånn hadde æ å d først!! menne var bare modningsrier...æ jikk i fleire uke sånn...Fikk ikkje sove om natta,kjenntes nestn ut så æ hadde mensmurringe eller veldi dårli mage! nån ganga blei æ kvalm,bi du d?? me en gang rien kåm på sykehuse,vest æ me en gang at"nu e d i gang"! reng di å hør på føden,di kan jo ta dæ inn på ctg! Heller fer en gang for mykkje enn førr lite...d veit æ=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå