Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 trenger noen gode tips på hvordan jeg skal få i mitt barn febernedsettende. hun nekter både å få stikkpille,tabletterog flytende. er skikkelig frustrerende når hun nå ligger med 39,5 i feber. er ikke akkurat så lett og tvinge i henne heller når hun er 4 år. tips, gode råd?? please
mor_til_Kristoffer Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 kan du ikke smuldre opp tabeletten og blande den i noe hun liker - enten noe hun liker å spise - elle noe hun liker å drikke?
eksemmamma Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Tvang må til noen ganger, stikkpille i endetarmen er fort gjort, bare pass på å få den langt nokk inn, har 3 barn som har fått det helt til de var ca 5 år, ingen har tatt skade av det
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 syns ikke noe om tvang når de er så store som 4 år. men dømmer på ingen måte deg fordet altså:-) ikke er det veldig lett å holde fast en krakilsk 4 åring heller
Golden-Angel Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 smuldre tabletten i litt vann og bland med sjolokaldemelk helst litt sterk med mye sjokolade pulver det gjorde sussen på min 4 åring som måtte ta antibiotika og smaken forsvart helt måtte smake selv også.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 paracet har noen sugetabletter som smaker ganske godt. Det har vært redningen her. Ellers så tror jeg ikke hun tar voldsomt skade av å bli tvunget til å ta en stikkpille. Må hun ha smertestillende, og ikke går med på å ta den selv, må du gjøre det sånn. Det skjønner hun sikkert fort, og så går hun kanskje med på det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå