Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen gode tips på hvordan jeg skal få i mitt barn febernedsettende.

hun nekter både å få stikkpille,tabletterog flytende. er skikkelig frustrerende når hun nå ligger med 39,5 i feber.

er ikke akkurat så lett og tvinge i henne heller når hun er 4 år.

tips, gode råd?? please

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke smuldre opp tabeletten og blande den i noe hun liker - enten noe hun liker å spise - elle noe hun liker å drikke?

Skrevet

Tvang må til noen ganger, stikkpille i endetarmen er fort gjort, bare pass på å få den langt nokk inn, har 3 barn som har fått det helt til de var ca 5 år, ingen har tatt skade av det

Skrevet

syns ikke noe om tvang når de er så store som 4 år. men dømmer på ingen måte deg fordet altså:-) ikke er det veldig lett å holde fast en krakilsk 4 åring heller

Skrevet

smuldre tabletten i litt vann og bland med sjolokaldemelk helst litt sterk med mye sjokolade pulver det gjorde sussen på min 4 åring som måtte ta antibiotika og smaken forsvart helt måtte smake selv også.

Skrevet

paracet har noen sugetabletter som smaker ganske godt. Det har vært redningen her. Ellers så tror jeg ikke hun tar voldsomt skade av å bli tvunget til å ta en stikkpille. Må hun ha smertestillende, og ikke går med på å ta den selv, må du gjøre det sånn. Det skjønner hun sikkert fort, og så går hun kanskje med på det likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...