Gjest Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 hvor det både er særkulls/stebarn, fellesbarn og adoptivbarn? Bare lurer....
katia76 Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 alt i en familie, vet ikke om noen, men det fins vel. hvordan da?
Singelmamma og banden Skrevet 15. april 2007 #3 Skrevet 15. april 2007 Joda, på film.... Kjenner ikke til noen i virkeligheten, men vil jo gå ut fra at det finnes da. Jeg kjenner ei som er adoptert, og faren hennes er gift på ny med to nye barn der, men det var vel ikke akkurat det du var ute etter? :-)
Hannemor Skrevet 18. april 2007 #4 Skrevet 18. april 2007 Vi var en slik familie nesten, med mine, dine og vårt barn. Og så bodde tantungen min hos oss i 6 mnd. Som fosterbarn. Det går helt fint. HAr man først barn, så spiller en til fra eller til ingen rolle.
ostekaka Skrevet 20. april 2007 #5 Skrevet 20. april 2007 Jeg vet ikke hvordan adopsjonsbyråene stiller seg til noe sånt. Det er vel veldig strenge krav om ordnede familie forhold, igjen stabilie rammer som et viktig element, fordi barna som kommer inn i familien trenger et trygt og godt hjem. Det spørst nok da hvordan dere fungerer sammen i hverdagen på hvor egnet dere er som adopsjons familie. Det går jo an å ta kontakt å spørre, om det var av den grunn du lurte :-)
augustjanuar Skrevet 24. april 2007 #6 Skrevet 24. april 2007 min onkel og hans daværende kone adopterte en gutt fra korea. onkelen min og hans ekskone skilte seg. etterhvert giftet onkelen min seg på nytt med en dame som hadde en gutt fra før. de fikk også en datter sammen. da har du adoptivsærkullsbarn/stebarn, stebarn/særkullsbarn og fellesbarn i den familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå