Gå til innhold

noen andre med 8 uker igjen, som begynner å bli lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kanskje litt lenge igjen til å bli lei, men jeg er skikkelig lei og trøtt nå. får jo ikke sove på nettene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 uker her og ikke lei sånn sett, men sliten og lei av å ha så mye vondt og være så handicappet. Klarer jo ikke engang å ha begge ungene alene hjemme en hel dag uten å være totalt knust når kvelden kommer :-( Skal bli godt å bli ferdig, men samtidig vet jeg av erfaring at jeg kommer til å savne magen og sperkene når babyen er ute, så jeg forsøker å nyte dette også...

Skrevet

Samme her!! Har igjen 8uker jeg også er skikkelig lei.. Får ikke sove om nettene pga magen er liksom i veien.Ligger jeg litt for mye på siden begynner han å sparke,sikkert fordi han tar det som at jeg trykker på magen og vil ha kontakt.. hehe :P

Skrevet

er 35+3 her..begynner og bli litt lei nå.Men er i så stor form at det er litt godt og gå gravid også.Likevel håper jeg han kommer før tiden.

Skrevet

7 uker igjen og er ikke direkte lei, men alt er slitsomt!!! Har BL, mye nedpress, mange kynnere (vondere og vondere) Og på natta tisser jeg minst 4 ganger... Drikker jo mye mer vann også på natta....

Alt var så mye lettere og greiere sist gang!!!!

Skrevet

har 8uker igjen,og er heller ikke direkte lei magen..men bekkenløsninga og kynnerne sliter meg ut..

også syntes jeg sambo er litt lite forståelsesfull innimellom(han er sikkert ikke det,bare jeg som har mye krutt jeg ikke får ut....)

vanligvis går jeg til sengs rundt 21.30..men idag gidder jeg ikke..har ikke noe lyst å legge meg fordi bekkenet er så vondt om natta,og kynnerne blir bare lengre og lengre..

huff..ble bare syting på meg dette.."/

Skrevet

litt over 7 uker igjen, og storkoser meg med selve magen, men må innrømme at jeg er lei bekkenløsning og dårlig søvn. Dessuten er jeg lei av å føle meg så sliten hele tiden, men det er vel ikke akkurat noe som forsvinner når barnet kommer .. hehe:)

Skrevet

BL er ikke noe morro nei... magen er ikke i veien, men blir fortere sliten og etter en god periode før nå, så kan det se ut som at mannen min glemmer meg litt og ikke helt ser at det er NÅ jeg trenger ekstra oppmerksomhet igjen... føler med deg der, hedwig....hormonene er tilbake for fullt! 8 uker igjen..håper på 6.... hormonene er det verste...

Skrevet

åtte uker er to mnd`er det. det blir lang venting hvis man skal fokusere seg på å bli lei så tidlig

Skrevet

jeg for min del er skikkelig lei allerede, fikk en gutt i mai 2006 og venter den lille jenta vår nå i juni føler jeg har gått gravid i 2 år

Skrevet

Jeg har 6 uker igjen og er ikke lei.

Syns tiden har gått fort jeg..

Jeg gleder meg til de siste ukene med babyen i magen,det kan hende det er siste gang jeg er gravid,så da skal jeg kose meg ekstra;-)

Skrevet

Er ikke lei ennå jeg:) Koser meg masse med graviditeten, og nyter hver dag! Har hatt bekkenløsning med gangvansker siden uke 12, og det er de eneste plagene jeg har hatt, så jeg føler meg veldig heldig:) Er jo noen gravide som får mange plager, og da skjønner jeg at man kan bli lei!

Skrevet

Hahaha.. sorry, men måtte le litt... Sikkert ikke lett når man har BL osv. og ting er vondt hele tiden, men jeg har 5 DAGER igjen og er ikke sånn direkte lei enda... Har ikke noe imot å gå gravid selv om ting er tungt og det gjør vondt her og der når jeg beveger meg.

Tenker litt på at dette mest sannsynlig er siste gangen også, så da har jeg funnet ut det er best å nyte tiden istedet for å bare vente på å bli ferdig.

Men selvfølgelig, noen ganger har jeg bare lyst å få han ut og få kroppen min tilbake... Men syns litt synd i deg hvis du allerede er lei og har 8 uker igjen... huff... ;) hehe

Skrevet

Jeg har 6 uker igjen til term, og er kjempelei egentlig.Tida snegler seg av gårde, selv om jeg også tenker på at dette er andre og siste sv skap og bør kanskje nytes litt og føles ekstra på. Men dårlig nattesøvn pga dobesøk hver 3 time, og isjiassmerter som forårsaker mye stillesitting i tillegg til at kroppen er veeldig tung og tungpustet, gjør at jeg ser fram til å bli ferdig..Men uansett, jeg ser jo helst at jeg går tida ut og ikke får for tidlig..det er skrekken.

Skrevet

..Ikke kjempelei, litt lei kanskje, ja. Blitt så stor og tung atte... Samtidig er det moro å tenke på hvor lang tid jeg har BAK meg!! =) Lyset sees i det fjerne, det er påske straks, og vår her på Østlandet.. Går bra det her

Skrevet

Er vel eg ikke kjempelei. Bl har blitt bedre nå som hodet har festet seg og det er en opptur. Deilig at ting ikke tar så lang tid og gjør vondt hele tiden:o) Men jeg gleder meg veldig til å treffe han og bli kjent med denne personen som bor i magen min, og da kjenner jeg at utolmodigheten tråkker skikkelig til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...