Gå til innhold

nan ferdigblanding og fly??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om en kan ha med nan ferdigblanding på flyet? har hørt at all barnemat kan tas med, evt at en må smake på selv. det er greit, men det er noe med max grense på 100 ml flytende veske, og de ferdigblandingene er jo på 200 ml. mye lettere med disse enn nå styre med pulver på flyet tenker jeg! alt en må tenke på?:) det bærer avgårde til syden til helga! juhu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du får med deg de ferdigblandet,når du smaker på det.Er ikke 100% sikker.

Skrevet

Du kan ha melk med utover den tillatte grensen på 100 ml. Men da må du være forberedt å smake, men det er jo ikke noe problem!

Skrevet

jeg hørte med flyplassen da jeg skulle reise utenlands med poden. De sa det var andre regler for barnemat. Da gjelder ikke 100ml kvoten. Men en måtte regne med å smake på det. Jeg hadde tenkt å ta med de små pakkene fra nan, men når de sa jeg kanskje måtte åpne dem og smake på dem, ombestemte jeg meg. Så jeg blandet melken ferdig i tutteflaskene og pakket med meg 5 flasker med 220ml i hver. Måtte ikke smake på noen av dem hverken til eller fra.

Skrevet

All mm og mme godtas på fly. Åpnet ferdigblandet kan det hende du må smake på, men er den uåpnet slipper du det. Dette går utenpm 100 ml-regelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...