Gå til innhold

Da må jeg slutte å amme...


Frk.Bibelstripp m/spire

Anbefalte innlegg

Skreiv her en dag at jeg var kommet hjem fra sykehuset...

da jeg reiste på kontroll dagen etterpå var alt tilbake på start, og betennelsen hadde forverra seg.

MEN fikk lov å være hjemme istedet for innlagt, HELDIGVIS !

Må begynne på medisin igjen som jeg ikke kan amme med, må gå på disse i 10 dager å jeg sliter med pumpinga... så da slutter jeg nok bare å amme siden jeg kommer til å miste melka.

Jeg har jo tenkt ei stund på å slutte, men skulle så gjerne ha bestemt det selv.

Men men, Elvira er snart 9 mnd gammel, så skal være glad det skjedde nå å ikke for 5 mnd siden f.eks!

 

Litt trist at Elvira har fått sitt siste puppemåltid... men tror kansje jeg koste meg mer med det enn hun nå i slutten.

Men sånn er det !

Hej hopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jo sikkert bli vemodig uansett når man slutter å amme. Jeg prata faktisk om det i dag med en kollega som ammer sin 1 1/2 år gamle datter, hun tenker hun snart skal gi seg.

 

Nå har jeg sagt det til et par andre som har nevnt at de har sluttet å amme: du har gjort en kjempejobb!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så jeg slutta da Simen var syk for en tid tilbake. Litt vemodig, men også litt godt:)

 

 

Du har vært kjempeflink da! hun er jo snart trekvart år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda! Er absolutt fornøyd !

Å som sagt; er kjempegla det skjedde nå å ikke for 5 mnd siden :)

Å Elvira skal jo forhåpentligvis få søsken etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt skjønne følelsen. Det må være godt å slutte, samtidig som det er vemodig. Det er jo litt det samme det er med alle disse fremskrittene til de små. Det er kjempefint når de lærer noe nytt, men samtidig vemodig at de blir så fort store! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elviras mamma

 

Være på påskeferie til nå og leser gjennom det jeg har gått glipp av.

Har tenkt det samme selv, hvordan gjør du det egentlig om dagen nå?

Gir du kun vann til måltidene og mme? Gir du fra flaske eller tutkopp og hvor mye? Jørgen tar ikke flaske lenger og heller ikke tutkopp ennå, så hvordan få i han mm nå om jeg er borte en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...