Gjest Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 klem til deg,di skrangelkjærring ;o) hilsen "rulator røya"
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Hahaha din tulling :0) Skrangle kjerringa sier ..nå skal jeg skrangle opp trappa og til køys.....! MEN morgen er det ferie :0) God bedring selv rullator dama ;0) eller skrangla som du heter nå.......:0))
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 ;o) hehehe... kunne ikke dy meg. skal starte gti motoren jeg å snegle di 10 skritta på kjøkkenet. har kart,så jeg går meg ikke vill da..... natta.pass deg for trappa.=))) i mårra er det ferie ja.jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Helluen skrangla...;0) Her er det nå 3 timer og 10 minutter til FERIE :0) Jepp har nedtelling.. hvordan er forma di idag da like ille i ryggen og resten av kroppen din? Vinner jeg i lotto skal jeg og du på spa weekend,bort fra mas og kjas og bare bli pleid en hel helg!!! Høres ikke det bra ut :0)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 SPA??? nei du,jeg liker ikke å spa i hagen jeg............;o)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa du bare måtte hææææææææææ???? tulling igjen....Kan være på spa alene jeg og sende meldinger til deg,knise høyt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå