Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Sønnen min på 5 uker får mme på flaske. Jeg har ammet litt i tillegg. Dette har fungert veldig fint hittil, men plutselig så slår han seg vrang når han skal spise. Tar noen slurker av flasken for å se å hyle og skrike og vri seg bort. Det har tilslutt endt opp med at han kin vil har pupp. Jeg har veldig lite melk derfor blir han kjempesint når han ikke får nok mat. Jeg har prøvd foskjellige flasker med forskjellige tuter på, kollikk dråper, varierte sittestilling, gå mens han spiser, massasje...u name it!! Skal prøve nan1 hypoallergo i stedet for vanlig nan1, men siden han ikke tar flasken i det hele tatt nå , så får jeg ikke prøvd meg frem. Har noen noe råd eller tips om hvem jeg kan kontakte for litt hjelp? Jeg snakket med helsestasjonen i går, men de ante ingen råd egentlig.... Er ikke typisk kollikk sa de, da han ikke har noen ubehag utenom måltidene. HVA GJØR JEG??? Sønnen min er sulten men nekter flasken.
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2007 dytter!! Anyone?? Dette haster litt
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Kanskje det kunne hjelpe med det de kaller hjelpebryst? Eller så går det også an å prøve med koppmating, søstern min sin yngste tok kun kopp i en laaaang periode. På ammehjelpen sine sider har de en videoer som viser hvordan begge tingene gjøres. Ellers er det en side som heter flaskeposten.org som har masse tips om flaskemating. Håper det ordner seg da, ikke noe moro med en sulten og sint baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå