Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Ååååå GRRR!!! *sinna* Fikk totalt avslag på barnehagesøknaden til lillegutt. Skulle hatt han i barnehage fra oktober. Da er han 10 mnd!! I brevet fra kommunen stod det følgende om dekningen : 56% dekning for barn 0-3 år 96% dekning for 3-6 år.. 56% er jo langt fra FULL barnehagedekning.. Jaja- får se om noen takker nei- men hvem er det som er så dum å takke nei om de får plass når dekningsgraden er så lav!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 huff så kjipt ja. vi venter forsatt på svar vi også. kan jeg spørre hvilken kommune du søkte i?
adelia*termin 18/10* Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 hvilken kommune bor du i? Sto det noe om hvilket nr du er i køen?
Murmeline Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Full dekning my ass!!!!!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRRRRRR!!!! Venter spent jeg også, men i min kommune må mirakler til for å få full dekning..
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Så kjedelig...skjønner godt at du er frustrert. Gruer meg til det er vår tur til neste år. Håper du finner en god løsning likevel da og sender deg en trøsteklem!
Nicita73 Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Æsj ja, føler med deg nå....fikk avslag vi også
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 jeg bor i skien kommune. Jeg ringte dem og de sa ikke hvilken plass vi stod i.. for det var umulig å si noe om. Det var helt tilfeldig hvem som fikk plass dersom noen takket nei!!! Utrolig TETT å gå ut i media å love full dekning dersom man søker før fristen. kommunen kan su meg i ræva idag!!!!
Mirakeljenta08 Skrevet 29. mars 2007 #8 Skrevet 29. mars 2007 hei skjønner deg veldig godt. bor også i skien har ikke søkt men kommunen er bare en stor bløgg. klarer ikke å holde løfter de lover. dårlig hadde sikkert ikke fått vi heller hvis vi hadde søkt
kreps-76 Skrevet 29. mars 2007 #9 Skrevet 29. mars 2007 Vi er så heldige og bo i en kommune som virkelig gjør sitt for å ha full barnehagedekning. Så heldigvis fikk også minsten plass til høsten. Føler med alle som ikke får plass, for det må være en forferdelig følelse og ikke vite hvor man skal gjøre av barnet sitt når man skal på jobb, og kanskje må ty til en tilfeldig dagmamma. Krysser fingrene for deg, og alle andre i din båt, at det skal ordne seg!!
minimagic Skrevet 29. mars 2007 #10 Skrevet 29. mars 2007 vi venter på svar i disse dager men har ikke noe forhåpning om plass. stod i avisa i går at vår kommune manglet plass til 82 barn på 1 år. men satset på full dekning i 2008.. sikkert.. men lov å håpe till avslaget kommer..
Mamman til Brage Skrevet 29. mars 2007 #11 Skrevet 29. mars 2007 Heisann vi fikk plass vi:) men ikke på noen av de vi søkte på da:(. Fikk plass på bakkene i skien, bor på klyve og jobber å studerer i porsgrunn blir tungvint men veldig takknemmelig for å ha fått plass. Skal krysse fingerne for dere vi Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå