Gå til innhold

mye utflod/ fostervannlekasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt grønt spørsmål sikkert, men hvordan merker man forskjell? lukter eller ser det ene annerledes ut enn det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann kan visst lukte litt stramt, som sæd..

Skrevet

Takk for at du ville svare på en ekkel overskrift=)

men kan man SE forskjellen på det da? syns liksom det lukter verre enn vanlig, og i og med at SF-målene mine har blitt så lave, nesten under skjemaet, så begynner jeg å bli litt små-bekymra da, vet du...

Huff, ekkelt å prate om slike ting altså, men trenger liksom noen svar...

Skrevet

jeg snakket med føden i dag ang dette,og fostervannet skal være nesten luktfritt,bare litt søtlukt.og det skal være litt hvitaktig..det er ihvertfall det jeg har blitt informert om :-)

Skrevet

oki, da slår jeg meg til ro med det=) Takker og bukker=)

Skrevet

heja:-)

jeg ringte nettopp føden pga utflod/fostervannlekasje...

har følt meg veldig usikker i dag da jeg plutselig "tisset" på meg, følte det slik iallefall!!!

jeg fikk beskjed om å ta på et tørt bind og la det gå noen timer, er det da vått skal jeg ta kontakt igjen!

hun jordmoren som jeg snakket med sa at hvis man lekker fostervann vil bindet bli skikkelig bløtt i løpet av få timer, det vil lukte litt søtt og være helt blankt...

lykke til..

Skrevet

Hmmmm. Jeg opplevde noe lignende i natt. Trusa var veldig våt, men ikke så våt at det var kommet noe i senga, bare en stor våt flekk liksom (hadde svart truse på, så jeg så bare litt hvitaktig farge i midten, ikke om resten var blankt eller farget). Regnet med at dette var veeeldig tynn utflod siden det ikke luktet noe sæd og ikke kom mer etter dette. Har enda ikke kommet mer, så da var det vel ikke fostervann:( Men, men...skjer vel noe snart... Er forresten to uker til terminen.

Skrevet

Fostervann er gulblankt og vannaktig. Det lukter nesten ikke. Utflod vil som regel ligge igjen i trusa mens fostervann renner gjennom som vann.

Dette bare VET jeg etter 12 uker med fostervannslekkasje. har du kjent lukten en gang så kjenner du den igjen, den lukter nesten ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...