Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 De ser på eventuelle sting, at de har grodd fint. KJenner etter at livmor er trekt seg sammen, og spør om du er ferdig med å blø, og hvordan det går ellers. Snakker om prevensjon, eventuelt får respt på det du måtte ønske av prevensjon. De tar ikke gynekologisk gudskjelov - er ikke veldig klar for at noen skal oppi der å rote da nei...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Det ble tatt GU på min 6 ukers kontroll sammen med celleprøve for legen mente at da var det så lett for meg å huske når tid det ble gjort sist....Hadde ikke noe problemer med det jeg! Fikk beskjed om at det var en fordel at jeg var sluttet å blø da jeg fikk time!
Hb31 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 Takk førr svar!! syns d va dåli,fikk ingen sjekk eller nåkka då æ va hos legen....hadde eklampsi,å ville sjekke blodtrykket....
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har også fått vite at det er gu på seks ukers kontroll for å sjekke at alt er som det skal etter fødselen.
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 GU er jo opp til deg da. Jeg hadde det ikke og det syntes legen var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå