(Muskat) Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Helt utrolig, jeg er i uke 32 nå, og har gått ned en kilo siste uken! Siden jeg har mer enn nok å bære på fra før, så bare gleder jeg meg over at kiloene ikke raser på (gått opp 4-5 kilo til nå). Tenk om jeg klarte å holde meg stabilt på dette frem til fødsel! Yohoo! Litt av en forandring fra førstemann; da hadde jeg lagt på meg over 20 på denne tiden....
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har også gått ned i vekt!!! Var på kontroll hos legen på tirs, og veier nå 1,5 kg MINDRE nå enn jeg gjorde på første svangerskapskontrollen i sept.... Men jeg har også mer enn nok å gå på i utgangspunktet da... Er i uke 37 nå, og regner ikke med å legge på meg særlig de siste ukene heller..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Bra dere er fornøyde da:-) Jeg hadde ikke noe særlig ekstra å gå på før jeg ble gravid,helt normal liksom- Så gikk jeg ned 7 kg og hadde lagt på meg 5 kg ,og siste kontr hadde jeg gått ned 0,2kg igjen.. Er nesten litt beinrangel med en bitteliten kul på magen.. Ingen som tror på meg når jeg sier jeg har 6 uker igjen..... Men men,med forrige la jeg på meg 4 kg ,og var enda styggere tynn enn nå.. Så til de som har for mye,bedre det enn å ikke få i seg mat.. Å være for tynn er også et problem..
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Jeg går opp og ned en til to kg som en jojo fortiden. Vann i kroppen en dag- borte dagen etter.
A.C.G. Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Hei Dumle, ja det var en bitte liten mage du hadde da... Er nok litt større en det jeg da, har lagt på meg 12-14 kg til nå. er i uke 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå