Gå til innhold

Gutten min sovner så tidlig på kvelden.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

han våkner 07 og er våken til 8.30 da sover han to timer og et par timeslurer utover dagen, prøver å ta siste duppen før 16. men klarer ikke ha han oppe enn max 17.30 da er det natta..... noen gode råd? ( ja jeg burde vel ikke klage) men pappan jobber så han får jo såvidt sett han før han må legge seg. og kjipt at vi ikke kan dra på besøk litt senere for vi må være hjemme til 17 og kvelds stellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo litt vrient nå barna er så små og forandre soverutinene deres,men hvis du prøver å skyve litt på den luren han har 8.30,begynn forsiktig med 15 min og øk litt hver dag,slik at han kanskje ikke sovner før i 9.30 så kanskje de andre smålurene også forplanter seg lengre utpå dagen og dermed kanskje holder seg våken en times tid lengre på kveldene.

Skrevet

ja får nok prøve på det.....:D takk for svar

Skrevet

Hva er egentlig problemet ditt....? :-)

Det burde da ikke være noe problem å vekke han når dere skal ut, for poden vil nok sovne igjen :-) Når vi skal på middager feks til venner som ikke er før ved 19-20 tiden vekker vi jo gutten vår, tarf han med i pysj, og så sover han der hvor vi er :-) Ikke la deg bli bundet sånn , barn sover hvorsomhelst når de er så små og ikke har veldig faste rutiner :-) Nyt det - det blir verre etterhver .... :-) !

Skrevet

det har vi prøvd på, men det blir bare hyl og skrik, og overtrøtt, har gjort det meste for å venne han til å sovne der hvor vi er, men han er sta som få....hadde ikke dette problemet med førstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...