Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hei, Noen som vet hva som er "rett" dose folsyre dersom man fullammer og er gravid samtidig. Sønnen min er 3,5 mnd, og det er ikke oss imot å få en til. Venter imidlertid fortsatt på "tante rød". Er det farlig med overdose av folsyre? Egentlig bør jeg begynne på det nå siden jeg planlegger å bli gravid...
tvilling73, 05/07 Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Ny forskning viser at en skal ta folsyre gjennom hele svangerskapet og hele veien mens en ammer!
Gjest Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 En kan ikke ta for mye folsyre... Det er et b-vitamin og vil da skilles ut via urinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå