Gå til innhold

Hvor mye soves det på dag nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så mye system på dagtid ennå. Han får sove når han er trøtt. Men det blir som regel 3 ganger i løpet av dagen. Alt fra en halvtime til en og en halv time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover tre gangen om dagen nå, sover da 20 min første gangen, 30-45 min de andre gangene. Hvis jeg sover med henne sover hun to timer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. 2- 3 ganger om dagen. HVer dupp kan være på en time, eller han kan ha en liten på en halvtime pluss en på to timer:) Legger seg ca 19, av og til før dersom han er stuptrøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 2 dupper om dagen,en i 9 tiden og i 14 tiden,Legger seg ca 19-.1930.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det 2dupper ca. han sover som regel 1time til 1,5 time hver gang. litt opp og ned. legger seg ca 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sover en gang i 9-10 tiden og sover da alt fra en 1/2-2 timer også sover hun igjen i 14-15 tiden ca 1/2-1 time. På en dag kan hun sove fra 2-3 timer og 12 timer på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig om vi er hjemme eller ute... Og om jeg sover sammen med ham eller om han sover alene...

 

Første luren er ofte på nesten to timer (men da sover jeg ofte sammen med ham), er vi hjemme er det ofte 1 1/2 time og 1/2 time til med søvn. Er vi ute er det 2-3 lurer på 1/2 - 1 time...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig etter hva vi gjør om dagen. Er vi hjemme om formiddagen sover hun gjerne i 3 timer, noen ganger 4 timer. Det er ikke alltid hun sover om ettermiddag. Men jeg vet ikke helt hvor jeg har denne søvnen hennes, finner aldri helt ut av hva som er best. Tror jeg bør prøve å legge henne tidligere enn 8, så sover hun kanskje litt mindre på dagtid. Men det med kvelds tar alltid myyyyyyye lengre tid enn planlagt, og så er kl merkelig nok blir 20:30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...