Gå til innhold

Lei av å vær sjuk......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli dritalei hele svangerskapet her altså,og enda har jeg 3 mnd igjen:/ Orker ingenting,tett i hodet,nesa og hoster som en gris!SÅnn har jeg vært så og si hele svangerskapet her..pluss tett i ørene da,så jeg hører ikke så mye heller.....Sjønner ikke hvorfor jeg er SÅ sjuk den her gangen???Er det noe med jenter eller??Sist fikk jeg en gutt,og da var jeg i storform!!Skulle egentlig på påskeferie til helga,men det frister lite ja...syt syt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så kjipt, kjenner meg litt igjen! Men tror neppe det har noe med kjønnet og gjøre. Jeg har jente fra før og var i finfin form hele tiden. Men tror veldig mange synes svangerskap nr 2 er tøffere enn første. Hverdagen har jo forandret seg litt kan du si, er ikke bare å legge seg nedpå når man føler for det lenger. Stå på, ikke lenge igjen !!!

Skrevet

Marianne:)

hehe,ja man begynner jo å lure litt her!men som du sier,har jo sikkert ikke en dritt med at jeg venter jente nei..er mye tøffere dette svangerskapet ja,det kan jeg skrive under:/ heldigvis går sønnen min i bhg da,så dagene har jeg stort sett for meg selv:) Er ikke lenge igjen nei,men nå synes jeg tiden går treeeeeeeeegt..

Skrevet

Huff. Jeg har også vært syk så godt som hele svangerskapet hittil. Her har den ene antibiotikakuren avløst den ene. Ikke akkurat slik jeg hadde håpet det skulle bli.

Ser vi har samme termindato. Kanskje det er der problemet ligger? ;-)

God bedring!

Skrevet

Eller rettere sagt: den ene kuren har avløst den _andre_... hehe

Skrevet

Ennå en til med termin 10.juli.....og jeg har også vært sjuk hele sv.skapet. Igår fikk jeg endelig puste litt, men hvor lenge varte det.....helt til i dagtidlig......

Må le, har alle termin den dagen, må det jo være det da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...