Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er på tide å si at det er faktisk mest vanlig at barn ikke sover natten igjennom før de er nærmere 9-10 mnd eller kansje 1 år.

Det er jo så lett å bli revet med av alle som skriver om at deres baby sov fra de var 3 mnd osv... det er fraktisk ikke det som er vanlig :-) bare hør med HS.

Dere er jo kjempeheldige, selvsakt, men jeg synes nybakte mødre skal være obs på dette, altså slik at man ikke "stresser" unødig med dette:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,helt enig!

Jeg var forberedt på våkenetter før junior kom, for alle sa jeg måtte få meg søvn før han kom for det ble det lite av etterpå..

Så når han var 7 uker og sov hele natta, så var det helt utrolig..

han har sovet godt hele tiden da, de første 7 ukene var han våken 2-3 ganger for mat bare..

Men, som du sier! Det er mer normalt at de ikke sover hele natta!

Skrevet

Helt enig jeg og!!!

Tenkte jeg bare skulle tilføye at min gutt har sovet hele natten siden han var 6 uker. Var på 3 månederskontroll i går, og siden 6 ukers kontrollen hadde ikke han lagt på seg så veldig mye til tross for at jeg har mer enn nok melk.Så nå må jeg begynne å vekke ham om natten for mat. Så det er ikke alltid så bra for de små å sove hele natten heller.

Skrevet

ja - jeg ble fortalt at de aller minste skal vekkes for nattmåltid.

Skrevet

Husker selv at folk advarte meg mot å få mest mulig søvn i svangerskapet , for med en gang babyen ble født kom det til å bli ueeendelig mange søvnløse netter i lang framtid!

Jeg ble skremt.....

VEL snuppa har sovet rundt siden hun var 2 uker gammel , hun sover enda 10 timer i strekk per natt og jeg er mer en uthvilt hver eneste dag!

Så jeg tror heller ikke det er så vanlig at babyer sover rundt...jeg føler meg veldig heldig da!:-=)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...