kfitjar Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 I natt lå jeg våken (sto tilslutt opp) med skikkelige menssmerter i rygg og mage fra ca kl 0200 til nærmerer 0600, før jeg endelig sovnet igjen. Da jeg sto opp halv ni, dødstrøtt, hadde jeg skikkelig sprut diare (sorry detaljer). Nå har hatt meg en lur igjen og sliter med mage knip, ingen diare, heller tvert imot. Skikkelig vondt i magen, ikke noe som kommer og går, men konstant. Spesiellt nederst på høyre side. Har mye kynnere, men ikke noe mer enn normalt. Dette er mitt fjerde barn og har ikke opplevd dette før. Det er idag fjorten dager til termin, så heldigvis ikke så veldig lenge igjen. Jeg kan ikke tro at det er fødselen som er igang heller... sånn har det iallefall ikke startet med de andre. Noen tips?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 hej hej =) har det på samme måte, fikk nesten ikke sove i natt pga smerter i mage og rygg... men nå utover dagen er det helt rolig, litt kynnere, men ikke mer enn ellers.
Makka Pakka Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har også hatt slike menssmerter/mageknip med påfølgende dobesøk, men har ikke hatt det så ille som deg. Det har bare vart noen minutter om gangen. Jeg har våknet av det om natta men siden det har gitt seg relativt fort så har det ikke gått ut over nattesøvnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå