Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker papir som jeg ruller til en slags "spiss", men det funker egentlig ikke så bra, spesielt hvis bubben er hard og ikke myk...

Hvordan fjerner man egentlig hard bubb på de aller minste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker snørrsuger eller rund Q-tip...

Snørrsugeren tar det meste...hardt og mykt :)

Skrevet

hehe bubb? det var nytt ord for meg

Skrevet

bruker snørrsuger og q-tip. Av og til bruker jeg pinsett når det er store harde som er helt i kanten

Skrevet

Har fjernet med q-tips et par ganger, men gjør det bare dersom det er strengt nødvendig. Dvs hvis han skriker fordi han ikke klarer å puste med nesa. Føler meg som superslem mamma når jeg gjør det. Så lenge han ikke plages av busene så venter jeg til de kommer ut av seg selv, og tørker bort med våt eller tørr klut.

Babyer nyser hvis de ser mot skarpt lys, det kan være et triks. Ha det mørkt først og så slå på en lampe. Sørg for at babyen ser rett mot lyset. Det føles nesten like slemt som q-tips, men må man så må man.

Skrevet

Vi bruker slike tynne hårklemmer i stål: De som er brune eller svarte. Den ene enden er som en liten runding, og den er ypperlig til å fange opp og dra ut både tørt og vått;)

Tror ikke jeg fikk forklart hvilke klemmer det er, men iallefall slike som du kjøper mange av på et brett...

Skrevet

bruker q-tips når de ligger og dirrer helt ytterst i nesen. ER han tett og det surkler, drypper jeg inn saltvann, venter litt og suger ut med nesesuger.

Utrolig hvor store de "bubbene" kna vøære, i en så liten nese....

Skrevet

Er det "hårlus" du mener?

Skrevet

Kanskje det?

Uansett så har de sett likedan ut i alle år. Mamma brukte slike på meg da jeg var liten.

Skrevet

STØVSUGER!!!!!!! "flire"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...