Gå til innhold

Uke 31+0, hodet festet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her der hodet ble festet så tidlig?

Jeg er ikke redd for noe og syntes det bare er godt at hun har festet seg så vet jeg at det ikke blir rumpa først :-) men syntes kanskje det var litt tidlig. Men jeg var hos jordmor i dag og hun klarte ikke flytte på hodet, så da var det festet! HELP!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida:) Det varierer veeedig om når de fester seg.. er vel mest normalt ved uke 37+++ har jeg hørt...men her festet det seg i uke 31 ca:)syntes det var tidlig selv men ganske mange som fester seg så tidlig:)

Skrevet

Ja jeg har hørt det ikke er uvanlig heller. Det er litt godt også da. Så slipper jeg å tenke på det iallfall :-) Så nå kan hun vokse seg "stor" og komme ut.:-)

Skrevet

Hei hei.

Jeg var på kontroll på tirsdag, var da 31+6 og fikk beskjed om at hodet var festet. Ga en god følelse men jeg ble veldig overrasket :o) Kan bety at sjansen for fødsel før termindato er mye større, men ingen garanti.

Skrevet

fikk oxo vite i uke 31 at han var festet..men uroer meg ikke da:)skal bli godt å få han ut om en stund!49 dager igjen her..gleeder meg:D

Skrevet

Jeg er 29+4 og tredjegangsfødende. Ikke mye sjans for at bebisen her skal feste hodet før uke 34 vel?

Skrevet

Det kan jo skje Lone. Min venninne fikk nr 3 for et halv år siden, og hun festet deg i uke 32. :-) Tror egentlig alt er normalt. Jeg syntes det er litt godt at hun er festet jeg, for da har jeg den tryggheten i forhold til seteleie og sånn iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...