Gå til innhold

Kan jeg ha litt eplejus i vannet hans? (5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å lære junior å drikke litt vann, men han er ikke så begeistret. I dag kokte jeg noen epler for å lage mos og helte litt av kokevannet opp i tutekoppen og blandet med vanlig vann, og da ble det straks litt mer populært. Nå koker jeg ikke epler hver dag akkurat, så lurer på om jeg bare kan bruke litt vanlig eplejus? F.eks den fra Tine som ikke er tilsatt sukker (Meierienes Juice Eple).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte

Skrevet

Finnes glass med eplesaft og pæresaft fra nestle..

Skrevet

Jeg har hørt at man en gang i blant kan ha oppi litt eplejuice blandet med vann, men at det ikke burde bli en vane... Det var en helsesøster som sa dette. Vet ikke om det stemmer, men jeg gir datteren min det en gang i blant slik at jeg skal få i henne annet enn MME.

Skrevet

Pga syren som er i juice bør man unngå det av hensyn til tennene sa helsesøster på 5mnd kontroll her...

Skrevet

Nå har han ikke fått tenner ennå så da kan jeg kanskje gi litt inntil han får det da :)

Takk for svar!

Skrevet

ville heller kjøpt glassa fra nestle..

Skrevet

min nevø drakk vann med eplejuice, spesielt om sommeren for å få nok drikke

Skrevet

Ingen juice er tilsatt sukker, er kun nektar som er det. Men sterkt for både magen og tennene.

Problemet er jo at ungen blir avhengig av å ha smak på vannet istedenfor å bli glad i vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...