snuske♥2 Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Det har jeg gjort nå nettopp og det er så deilig!! Har lengtet etter denne ferien på grunn av en laaang og slitsom periode på skolen, men det har gått bra, så nå fortjener jeg en deilig påskeferie! Snart reiser jeg og samboer hjem til foreldre og slekt, og det blir kos og digg!!! Vil bare ønske alle på BIM en riktig god påske!!!
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 ja, jeg har påskeferie fra både jobb og skole=)
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 jaaaaaa - nå skal jeg pakke sammen og ta ferie fram til 10 . april. Skal bli SÅ deilig å ha fri, være på besøk hos mamma og pappa og bare tenke på meg selv, babyen og mannen min. Mamma får være litt slave i ei ukes tid nå GOD PÅSKE til alle sammen!
LynxLynx Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 Blir nok ikke ferie før skjærtorsdag her i gården. Jeg har en draktjakke som skal være ferdig over påske, det samme skal skisser og collage for avsluttningskolleksjonen vi jobber med på skolen. Så her blir det fullt kjør. Men skjærtorsdag reiser vi en tur til Langedrag. Det blir deilig
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Jepp!! påskeferie fra i dag!! Blir deilig med to uker i Thailand... God påske jenter!!
Raych Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 Jeg har tatt påskeferie i dag. Skal bli godt med langfri. Bare kose oss:)
VinterSol+2 Skrevet 29. mars 2007 #7 Skrevet 29. mars 2007 jeg tok påskeferien min i dag jeg.. i morra blir det vel å begynne på.. har blitt lite eksamenslesing med en liten en som sparker i magen!! Så jeg må få gjort ganske mye i påsken, hva lesing angår.. men jeg tror det skal bli plass til litt påskeegg og kos også.. håper jeg:) God påske alle sammen!
Brenda med 2 ute Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 Mannen min tar påskeferie i dag, to uker betalt ferie den heldig grisen! Noen arbeidsgivere vet hvordan man setter pris på de ansatte=) Jeg må jobbe tre dager til så er det min tur=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå