Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine er så glade i bøkene og filmene om Karsten og Petra.

Der har de et så godt uttrykk som beskriver hvordan man føler det når man både gleder seg og gruer seg på en gang:

Jeg GLERUDER meg!

Hærlig uttrykk - synes nå jeg!!

Vi bruker det rett som det er hjemme hos oss, og alle i huset forstår hva vi mener. Det er værre når jeg gleruder meg blant kolleger osv. - for ingen skjønner noen ting og alle tror jeg har slått krøll på tunga!:-))

Glerude......., fint - ikke sant?!!? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig veldig fint....... det er jo akkurat det man gjør!!!

Vi lette etter det ordet forrige lørdag, men vi kunne det ikke, så da ble det lange forklaringer om gleding og gruing, men nå.....

nå gleruder vi oss til neste fotballturnering :-)

Skrevet

:-)

Jeg gleder meg og jeg gruer meg - jeg gleruder meg!:-)

Skrevet

Mmmm ;) Kjempefint uttrykk!!

Jeg gleruder meg til bryllup, og jeg gleruder meg til å bytte ut frontpartiet mitt med ett sett som består av to like...:)

Skrevet

He he, herlig uttrykk!!! Jeg pleier å gruglede meg, men det er bedre å glerude seg, så jeg skal begynne med det i stedet :)

Snulder - skal du fikse på melonene før de skal inn i brudekjolen?

Skrevet

Melon-fiksing skal utføres ja! Meloner og meloner fru Blom.....haha... Jeg har en sånn halvlang slunken aubergin på ene siden, og en litt kortere slunken en på andre... Ønsker meg simpelthen bare likevekt jeg! Samma søren hvilken frukt/grønnsak det blir altså!

Skrevet

Moahahahahahahahahahahahaaaahahahaa!:-))

Snulder og Karomamma, nå har et innlegg om et søtt og fint lite ord endret tema til pupper i ulike størrelser og fasonger!

Det skjer rett som det er her inne - et innlegg starter med et tema og ender med noe helt annet!

Ganske fiffig egentlig!

Skrevet

Ja det er merkelig hvor fort sånne tråder endrer karakter :o)

Tenkte jeg skulle kommentere det fine ordet først, ble i tvil om jeg heller skulle hive meg på puppedebatten eller var det frukt?

Samma søren, jeg gir opp:o)

Skrevet

Storebror her grugleder seg stadig vekk, men gleruder seg var jo mye morsommere!

Det er ikke så lett å vite hva innlegg utvikler seg til, fra barnlige uttrykk til kvinnelige former på en-to-tre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...