Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hjelp, jeg trenger hjelp. Vi planlegger et lite intimt bryllup i mai. Det viktigste er paa plass, mann, vigselstid, etc. Men for aa planlegge festen vet jeg ikke en gang hvor jeg skal begynne??? Hva er det viktigste aa prioritere tiden frem til da paa? Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Jeg kan ikke skryte på meg så mye erfaring - skal gifte meg for første og forhåpentligvis siste gang i juni ;o) Men her er noen tips som kanskje kan hjelpe litt: Har dere et sted å ha festen da? Hvis ikke ville jeg funnet dette asap. Så: * Meny * Drikke * DJ eller band * Dekorasjoner til bordet (blomster etc) * Printe meny og bordkort (kan evt ha dette sammen) * Nattmat Det var litt om festen - så må dere jo ordne: * Vigselspapirer for dere & forlovere (skal leveres likningskontoret i kommunen deres) * Fotograf * Evt transport på dagen (for deg og din tilkommende) Sikkert noe jeg glemmer, men dette burde vel gi en liten pekepinn? Lykke til og gratulerer så masse )
Morango 29.05.2007 Skrevet 29. mars 2007 #3 Skrevet 29. mars 2007 På så kort tid er det viktig å tenke gjennom hvor gjestene dere inviterer kommer reisende til vielsen fra. Bli det kostbart for dem å bestille fly/tog på så kort varsel? Hvis alle gjester bor nært så er det ikke no problem da, men det er verdt å tenke gjennom. Kanskje mange har jobb eller turnuser de ikke får endret på. Men har dere allerede sendt ut invitasjoner, så vil nok noen dukke opp da. Men det er sånne ting som gjør at invitasjonene må ut tidlig, så folk får ryddet tid til å ta fri fra jobb/bestille reise. Gratulerer:)
babyandme Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hei:o) Lykke til med bryllupet i mai da.. Jeg gifta meg 27mai ifjor, du kan bare glede deg! Kom over en bra side på nettet..(så den etter jeg ble gift, typisk det vet du) Sjekk ut bryllupsweb.no.. de har det meste innen bryllup! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå