Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Tenger skikkelige gode råd for å sette i gang fødselen!!!!! Vær så snill, hjelp meg.....?
Isabel81 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hei ! Både min venninne og jeg fødte dagen etter vi begynte å spise bringebærkapsler du får kjøpt på helsekosten. Håper det vil hjelpe deg også. Lykke til
ekatja Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Hei! Begynner å tru at det eneste vi kan gjøre - det er å forkorte åpningsfase med alle kjerringråd. Har drukket bringebærbladkapsler i 3 uker uten reaksjon, drakk og spiste kanel i enorme mengder i 2 uker, hadde sex nesten hver dag, og stimulerte brystvorter ved hver anledning. Hha! går på overtid nu, ikke antydning til åpning. Så nå har jeg gitt opp å føde i det hele tatt. Trist å si det, men jeg tror ikke du kan gjøre noe. Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Litt i seneste laget å tipse deg, men andre kan jo ha nytte av det: gå turer. Vagget selv rundt de siste kveldene før siste fødsel, og vips så gikk vannet og så spratt babyen ut noen timer senere. Veene kom sterkt igang etter en real gåtur rundt på sykehusområdet, men det holdt på å bli fødsel i friluft, for jeg rakk såvidt inn på fødestuen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå