Gå til innhold

flere som tror de får et påskebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har termin 4 april og regner egentlig med å tilbringe noen dager av dette årets påske på føde/barselavd på Tønsberg..

..noen flere og hvor i landet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper, håper, håper på et påskebarn! Ellers blir påsken kjempekjiip, kan jo nesten ikke dra på fjellet når man når som helst kan føde. Har termin i morgen og kan ikke si at jeg føler noe tendenser til at det plutselig skal skje så veldig utålmodig. Ellers blir det ikke overtidsvurdering før onsdag etter påske, da regner jeg med å være en ganske sur gravid dame he he.

Skrevet

håper er kanskej et mer riktig ord ja... mine to andre kom på uldatoen men setter et lite kryss med fullmåne den andre...PLEASE...

Skrevet

Jeg setter også min lit til fullmåne! Ellers prøver jeg ikke på noen kjerringråd eller slikt, baby får komme når den er klar men har nok nevnt endel ganger for småtten i det siste at før påske hadde passet bra! Da får jo mannen også noen ekstra fridager i tillegg til fødselsperm så hadde passet perfekt. Får krysse fingrene for oss!

Skrevet

xxxxxxxx (fingrer altså!) ;-)

Skrevet

Hei

Jeg har også termin 4.april. Håper selvfølgelig at jeg får babyen ut i påsken. Men vet jo aldri, selv om det er fullmåne snart. Skal på St. Olavs Hospital i Trondheim.

Skrevet

jeg har termin 6.april... håper d skjer før, snart snart....

vil se lille påskekyllingen min snart!!! :-)

Skrevet

Jeg har 30 laaaaange dager til termin enda da....men håper jo på at fullmånen mandag kan ha sin effekt:)))) Har født før termin 2 ganger før da, så det kan jo skje igjen:)

Skrevet

håper på en påskekyllin ja. termin nå på lørdag.. så om den ikke kommer da satser jeg fult på mandagen da.. kjenner enno ikke noe tegn til at den skal ut.. men men.. mamma har aldri hatt noe forvarsel før så håper på at d er derfor.. og at d ikke er så lenge til.. men uannsett ikke mye mer enn 14 dager til jeg får se den da..

Skrevet

Jeg håper inderlig at jeg får i helga eller først på neste uke. setter min siste lit til fullmånen;) Har ul termin 4 april, men passerte legens termin (som mest sannsynelig stemmer) på søndag. Håper så inderlig at hun kommer om et par dager,siden pappaen ikke skal ha permisjon etter fødsel da han begynner i ny jobb etter påske så det passet ikke så bra. Men han har jo påskeferie fom i morgen.

Skrevet

Jeg har termin 9.april men håper at babyen kommer før eller etter påske. Bare av den enkle grunnen at barselshotellet er stengt i påska og har ikke lyst å bo på full 4-mannsstue på sykehuset.

Men det hadde jo vært litt stas med en liten påskekylling da uansett :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...