Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et bra tips på hvem vogn jeg bør kjøpe?

Bor i Trondheim sentrum, så det er greit med en som er ikke kjempe diger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt simo kombi. men du burde vente til i kveld å se på tv2 hjelper deg der tester de barnevogner i dag!

Skrevet

Vi har kjøpt en Baby Travel trehjuling, duo! Denne vognen er lett å håndtere og veier en del mindre enn andre. Lett å legge sammen også!

Skrevet

Ja da får du med deg hvem som er best i test. =)

Skrevet

Det er mange bra vogner. Vi er fornøyd med Teutonia og med Hartan, som har mindre modeller. Jeg ville tenkt på viktige egenskaper, dvs. stabilitet, hvor lett den er å trille og å svinge, om det er en kombivogn (som gjør at du kan ha den lengre), er festene av plast eller stål, er de lett å få reservedeler. Og sist men ikke minst. synes du den er fin å se på......

Et annet tips er å kjøpe brukt. Vi kjøpte nye til førstemann, men angrer på det. Det er mye fint på finn om dagen - og mye er pent brukt. du sparer halve prisen.....

Skrevet

Har kjøpt ny Simo kombi vi, den forrige sleit jeg ut med de to første guttene.. Men var kjempefornøyd med den! Jeg går veldig mye jeg da, på alt fra skogsveier til asfaltkanter, og om vinteren er det over brøytekanter og i løssnø, så jeg trenger en stabil god vogn. Da har Simo vært helt perfekt, nytter ikke med en nusselig liten city-trille da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...