Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et bra tips på hvem vogn jeg bør kjøpe?

Bor i Trondheim sentrum, så det er greit med en som er ikke kjempe diger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker ikke av erfaring.. Men vi har fallt for Emmaljunga sin vogn Cherox.

Vi liker den fordi vi kan legge inn en softbag/hardbag i den.

Den har vendbart styre/håndtak sånn at man lett kan "snu vognen" etter sol, vind, regn og snø.

Den er så lav at jeg på 164cm lett kan se over vognen og ned på bakken bak :o)

Skrevet

Takk for tipset:) Høres jo ut som en veldig bra vogn.

Er den dyr eller?

Skrevet

Cherox`en er veldig tung da.... Så er det så liten plass under. Kan ikke handle mye om en velger å trille på butikken. Så vidt en klarer å presse en pakke bleie inn.

Men den har fordeler med det høye nettet sitt rundt kurven under. Ikke så lett å stjele da.

Men du får den ikke med deg opp trapper om du må det.

Vi vurderte cheroxen. Er jo en vogn en kan ha hele tiden!

Men tror jeg heller velger brio kombi en den. Er så mange kg i forskjell.

Har jo masse å si uansett hvor en bor det. Må jo opp både bakker, løfte den inn i kjøretøy, hompe den over hindringer i veien (fortauskanter ol)

Skrevet

Kari_h: koster ca 5000 og softbag koster ca 1200...om jeg ikke husker helt feil...

ano`num: kan man vippe styret på briovognen? Kan man bruke softbag i den? Kanskje vi må se på den en gang til... :o)

Skrevet

Test av duo-vogner på tv2 hjelper deg i kveld i alle fall=)

Skrevet

Jeg har veldig lyst på Bugaboo Cameleon - den er liten og nett (9 kg) og har stor og romslig babybag, kan snu sittedelen/styret, ergonomisk riktig liggestilling i sportsvognsdelen og med de vinterhjulene en kan ta på er jo vognen komplett både som en nett byvogn og til turvogn:o)

Skrevet

Ellers er jo Easywalkeren også en smart by-vogn, liten og nett - eneste minuset er at det ikke går an å ha barnet mot deg i sportsvognsdelen:o(

Skrevet

Noen som har erfaring med Troller? Hadde ikke hørt om merket før selv, men har vel nesten bestemt oss for at det blir Troller Nordic kombivogn i aluminium... Bare håper det er en trygg og god vogn...

Skrevet

jeg har quinny 3xl comfort jeg...finfin byvogn:O)ska bare kjøpe til bag til neste kommer

Skrevet

Dra rundt på butikkene og prøv dem!

Det viktigste er at de passer til dem som skal trille så pappa bør også være med (hvis han skal trille)!

Det er så forskjellig med høyderegulering, og andre finesser at det som passer noen overhode ikke passer andre!

I og med at du bor i Trondheim har du jo masse forhandlere å velge i også!

Lykke til!

Skrevet

Det er Teleskop-styre på Brio kombi!

Mye bedre enn vippestyre, for med vippestyre så kommer du nærmere vogna med kroppen jo høyere posisjon du har styret i. Og det er veldig upraktisk for dem med lange bein! (blir gående å sparke i understellet!)

Med teleskopstyre trekkes håndtaket skrått opp og ut, slik at jo høyere posisjon, dess lenger unna vogna kommer du ... og dermed er det mulighet for å gå normalt uten å ødelegge understellet!

Skrevet

..men kanskje ikke så praktisk om hun ønsker en liten og nett vogn?

Skrevet

Den er jo ikke så stor den - og kjempelett å trille...

Skrevet

Og jeg hadde en Teutonia Y2K sist og var fornøyd med den og kommer nok til å velge en til denne ganger, kombivogn.

Skrevet

TFK joggster twist!!!!!!!!

Skrevet

jeg ble fortalt i går at Troller har blittt slaktet på alle tester...

Skrevet

Vi skal velge TFK Joggster twist i svart med hardbag til vår lille. :)

Skrevet

Jeg stemmer paa OTH Urban Jungle. Trehjulig med laasbart forhjul, lett (10 kilo) og fantastisk aa trille. Eneste ulempen er at med sportsvogndelen maa ungen sitte vendt vekk fra deg, men det er et "vindu" oeverst i kalesjen saa man kan kikke gjennom og se at ungen har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...